izpis_h1_title_alt

Dijalekt i dijalektalna književnost u nastavi hrvatskog jezika
ID Ljubešić, Marko (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (111,58 KB)
MD5: 9C5325AB1100EFA5804C2CF03A941395
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-26/ Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Hrvaški jezik
Ključne besede:hrvaška književnost, narečje, narečna književnost, učni načrt, srednja šola, osnovna šola, učbeniki
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2009
Št. strani:Str. 507-517
PID:20.500.12556/RUL-154333 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.016:811.163.42'242:811.163.42'282(497.5)
COBISS.SI-ID:13335555 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.02.2024
Število ogledov:219
Število prenosov:9
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Slovenska narečja med sistemom in rabo
Uredniki:Vera Smole
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2009
ISBN:978-961-237-332-0
COBISS.SI-ID:248378368 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:26

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Prispevek predstavlja prisotnost narečij in narečne književnosti v učnem načrtu pri predmetu hrvaški jezik za osnovno in srednjo šolo oz. kako dobro učenci razlikujejo narečja in narečno književnost ter v kakšni meri se to odraža v njihovi literarni kreativnosti. Osnova za raziskavo so bili učbeniki in učni načrt, anketa o izkušnjah iz osnovnošolskega in srednješolskega izobraževanja, izvedena med študenti hrvaškega jezika, ter mnenja o nujnosti poznavanja in ohranjanja narečij. S sintezo rezultatov ankete in rezultatov analize učnega načrta in učbenikov bomo tako spoznali, kakšen je današnji položaj narečij. Na podlagi trenutnega stanja bomo predstavili nekatere rešitve, s katerimi bi lahko pripomogli k ohranitvi narečij in narečne književnosti.

Ključne besede:TITLE:This paper gives an idea about the presence of dialects and dialectal literature in the Croatian language curriculum for primary and secondary education. Furthermore, it shows to what extent the students are acquainted with the literature in Croatian dialects and encouraged to creatively explore it. Research is based on the curriculum and textbook study, a survey among the students of Croatian language on their experiences from primary and secondary education as well as on ideas about the need of knowing and cherishing dialects. We will be able to outline the current position of the dialects by synthesizing the survey and the curriculum and textbook study results. On the basis of the current situation we will offer some possibilities with which to contribute to the preservation of dialects and dialectal literature./KEYWORDS:Croatian literature, dialect, dialectal literature, curriculum, secondary school, primary school, textbooks

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj