izpis_h1_title_alt

Analiza znamke I feel Slovenia med Slovenci : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Hafner, Eva (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/hafner2232.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, država, blagovne znamke, razvoj, image, potrošnik, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Hafner]
Leto izida:2023
Št. strani:II, 24, 5 str.
PID:20.500.12556/RUL-153856 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:170267651 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.01.2024
Število ogledov:171
Število prenosov:4
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of the I feel Slovenia brand among Slovenes
Ključne besede:marketing, state, brands, development, image, consumer, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj