izpis_h1_title_alt

Analiza in načrt prenove blagovne znamke z dizajnerskim razmišljanjem : magistrsko delo
ID Flis, Andraž (Avtor), ID Svetina Nabergoj, Anja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/flis5051-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, spremembe, modernizacija, konkurenčnost, dizajnersko razmišljanje, planiranje, študija primera, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Flis]
Leto izida:2023
Št. strani:III, 75, 12 str.
PID:20.500.12556/RUL-153745 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:163445251 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.01.2024
Število ogledov:190
Število prenosov:50
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis and brand redesign with design thinking
Ključne besede:marketing, brands, changes, modernization, competitivity, design thinking, planning, case study, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj