izpis_h1_title_alt

Stanje in potrebna višina sredstev za vzdrževanje gozdnih cest na Bornovi posesti : diplomsko delo - univerzitetni študij
Guček, Matjaž (Avtor), Potočnik, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (564,38 KB)

Izvleček
Gospodarjenje z gozdom danes brez cest ni možno. Poleg novih gradenj cest pa je pomembno, da že obstoječe ceste vzdržujemo, saj le primerno vzdrževane ceste zagotavljajo kvalitetno gospodarjenje z gozdom. Namen diplomske naloge je bil, na osnovi vzorčnega popisa poškodb in potrebnih vzdrževalnih del ugotoviti dejansko stanje gozdnih cest na Bornovi posesti in proučiti potrebnovišino sredstev za vzdrževanje in dograditev cest na Bornovi posesti. Snemanje smo izvedli po že oblikovani metodi Boštjana Hribernika. Pri delu smoanalizirali skupno porabo sredstev za vzdrževanje gozdnih cest na Bornovi posesti v preteklem petletnem obdobju. Pri tem smo ob upoštevanju realne vrednosti del, ugotovili da v preteklem petletnem obdobju izstopa leto 2004, ko je prišlo do sanacije posledic neurja leta 2003, v zadnjih dveh letih pa prihaja do zmanjšanja namenskih sredstev za vzdrževanje gozdnih cest. Dejanskostanje gozdnih cest na Bornovi posesti smo določili z vzorčnim snemanjem hektometrskih odsekov in pri tem ugotovili v spodnjem in zgornjem ustroju ceste največ poškodb zaradi vode, kar se kaže v erozijskih pojavih. Pri sistemu odvodnavanja pa je zaskrbljujoče dejstvo, da 59,5 % odsekov nima koritnice ali odvodnega jarka. Na podlagi snemanja smo ugotovili, da bi bilo za vzdrževanje vseh gozdnih cest na Bornovi posesti potrebnih 68.690.360 SIT, medtem ko je bilo za leto 2006 namenjenih le 12.996.668,00 SIT kar predstavljale 19 % potrebnih sredstev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gozdne ceste, vzdrževanje cest, financiranje, gozdnogospodarska enota Jelendol
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2006
Založnik:[M. Guček]
Št. strani:IX, 48 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:630
COBISS.SI-ID:1796518 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:689
Število prenosov:334
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
We can not imagine modern forest management without forest roads. Beside constructing new forest roads it is important to maintain existing forest roads besause only properly maintained forest roads can insure proper forest management. The main goal of research was investigating current forest road conditions on Born' s estate and to defining the required amount of maintenance funds and funds for finishing road construction. The research was done on basis of a previously dveloped method by Boštjan Hribernik. In our research we analysed registred maintenance works and calculated total amount of funds used for maintenance works in the past five years. By comparing the real values we found out that year 2004 was special due to dispatching of roaddamage caused by a big storm in 2003. That is the reason for high fund expenditure in 2004. In the last two years fund expenditure decresed. We gathered information of curent road conditions on Born's estate with inventoryof sample hectometer sectors. Results show that the weather causes most damages in the upper road layer and road bed layer. A worrying fact in drainage system is that there is no ditch on 59,5% of forest roads on Born's estate. In our research we found that the required amount of maintenance fundsfor immediate execution of all anticipated works is 68.690.360 SIT. In the year 2003 there was only 12.996.668,00 SIT available for maintenance of forest roads on Born's estate, wich represents only 19% of the required amountof maintenance funds.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj