izpis_h1_title_alt

Prilagajanje trženjske komunikacije na mednarodnem trgu : primer na blagovni znamki L'Oréal Paris
ID Mencej, Tina (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/mencej4528.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:globalizacija, mednarodno trženje, mednarodno poslovanje, poslovno komuniciranje, okolje, usklajevanje, raziskave, analiza, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Mencej]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 48, 23 str.
PID:20.500.12556/RUL-15333 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20219622 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:978
Število prenosov:172
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:globalization, international marketing, international business, business communication, environment, adjustment, research, analysis, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj