izpis_h1_title_alt

Sodelovanje očetov pri vzgoji predšolskih otrok : magistrsko delo
ID Marn, Darja (Avtor), ID Berčnik, Sanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (711,42 KB)
MD5: DDD5301DCD23FA3FE553A872807290AF

Izvleček
Družina in vloge družinskih članov so se skozi zgodovino ves čas spreminjale. Še do nedavnega je oče običajno veljal za glavo družine, preživljal je svojo družino in bil v večini odsoten iz družinskega življenja. Vendar pa danes v naši kulturi zaznavamo, da ni več tako, saj očetje vse pogosteje sodelujejo v družinskem življenju in prevzemajo vse večjo vlogo pri vzgoji svojih otrok. Vse to se odraža tudi v njihovem sodelovanju z vrtcem. V magistrskem delu najprej s teoretičnega vidika analiziram, kako se je podoba očeta spreminjala skozi čas, v empiričnem delu pa s pomočjo vprašalnika raziskujem, kakšen odnos imajo očetje do svojih otrok v predšolskem obdobju in kako se to kaže v njihovem sodelovanju z vrtcem. Ugotovila sem, da se očetje ne glede na starost svojih otrok v povprečju podobno pogosto udeležujejo različnih oblik sodelovanja z vrtcem. Ne glede na starost njihovega otroka pa očetje v povprečju najbolj pogosto otroka oddajajo v vrtec in ga potem tudi prevzemajo. Na njihovo pripravljenost na sodelovanje z vrtcem ima največji vpliv zadovoljstvo njihovega otroka v primeru njihovega sodelovanja in možnost prilagajanja službenih obveznosti. Pri sodelovanju z vrtcem so očetje v povprečju zadovoljni z vsemi vidiki sodelovanja, ki so bili zajeti v raziskavi, najbolj pa so zadovoljni z dostopnostjo vzgojitelja med sodelovanjem. Rezultati so pokazali tudi, da očetje z najmlajšim otrokom, starim 3 leta ali manj, otroku bolj pogosto pomagajo pri hranjenju in oblačenju kot očetje z najmlajšim otrokom, starim 4-7 let.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:družina, vloge v družini, aktivno očetovstvo, sodelovanje z vrtcem
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:D. Marn
Leto izida:2023
Št. strani:VI, 64 str.
PID:20.500.12556/RUL-153301 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.018.1(043.2)
DOI:20.500.12556/RUL-153301 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:178662659 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2023
Število ogledov:211
Število prenosov:23
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Fathers' Participation in the Education of Preschool Children
Izvleček:
Throughout history, families and the roles of family members have changed. Until recently, fathers were considered to be the heads of their families, they provided for their households and were thus absent from most of their family lives. Today, however, we observe that this is no longer the case in our culture, with fathers increasingly participating in family life and taking on an ever greater role in the upbringing of their children. This is also reflected in their cooperation with kindergartens. In my master's thesis, I first examine how the role of a father has changed over time from the theoretical point of view, and in the empirical part of the thesis, I use a questionnaire to assess what the fathers' attitude towards their pre-school children is like and how this reflects in their cooperation with the kindergarten. I found that, on average, fathers, regardless of the age of their children, participate in different forms of kindergarten cooperation with similar frequency. Irrespective of how old their child is, fathers are typically the ones who pick up and drop off their child at the kindergarten most frequently. Their willingness to cooperate with the kindergarten is strongly linked with their child's satisfaction with their participation and the possibility to fit work around their commitments. The average satisfaction with working with a kindergarten is high for all aspects of working with a kindergarten covered by the survey, and they are most satisfied with the availability of the educator during the cooperation. Furthermore, the results also showed that fathers with a youngest child aged 3 years or younger are more likely to help their child with eating and getting dressed than fathers with a youngest child aged 4-7 years.

Ključne besede:family, roles in family, active fatherhood, cooperation with kindergarten

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj