Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Analiza erozijske nevarnosti poplavnih površin z uporabo 2D hidravličnega modela premeščanja sedimentov : magistrsko delo št.: 116/II. VOI
ID
Pivk, Agata
(
Avtor
),
ID
Rak, Gašper
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Škerjanec, Mateja
(
Komentor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(13,01 MB)
MD5: 66C1CBD3B0B9ACDA3BC78FDDB10635A8
PDF - Priloga,
prenos
(2,70 MB)
MD5: C978A8C261563F9E7443105628ADC2B7
PDF - Priloga,
prenos
(2,66 MB)
MD5: 3ECB2A55C2A850C01BC60395F393002F
To gradivo ima še več datotek. Celoten seznam je na voljo
spodaj
.
Galerija slik
Izvleček
Leta 2007 sprejeta slovenska zakonodaja na področju voda v sklopu izdelave hidrološko-hidravličnih študij, ki veljajo kot strokovna podlaga projektni dokumentaciji in prostorskim aktom, zahteva tudi analizo erozijske nevarnosti. V nasprotju s postopkom za izdelavo poplavnih kart sta postopek in metodologija izdelave erozijskih kart slabo definirana. V praksi pogosto končni izdelki bolj temeljijo le na inženirskih predpostavkah in ocenjenih terenskih razmerah kot na dejanskih podatkih o lastnostih tal in hidravličnih razmerah ob visokovodnih dogodkih. V magistrski nalogi smo preverili možnost nadgradnje trenutnega pristopa kartiranja erozijske nevarnosti z vpeljavo 2D hidravličnega modela premeščanja sedimentov. Modeliranje transporta plavin je pogojeno z natančno izdelanim in stabilnim hidravličnim modelom, ki mu dodamo podatke o geološki sestavi tal. Velik vpliv na potek premeščanja pa ima tudi raba tal. Rezultati so odvisni tudi od izbora transportnih enačb in drugih parametrov premeščanja sedimentov. Z modelom smo natančneje opisali dinamiko erozijskih procesov na poplavnih površinah ter iz rezultatov izdelali karte erozijske nevarnosti in karte razredov erozijske nevarnosti.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
gradbeništvo
,
magistrsko delo
,
VOI
,
erozija
,
erozijska nevarnost
,
premeščanje sedimentov
,
2D hidravlično modeliranje
,
karte erozijske nevarnosti
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[A. Pivk]
Leto izida:
2023
Št. strani:
XIV, 76 str., [32] f. zganj. pril.
PID:
20.500.12556/RUL-152021-ae94fdc0-ad88-bbc2-5e6c-c88c89311af7
UDK:
504.4:627.51(043.3)
COBISS.SI-ID:
178664451
Datum objave v RUL:
28.10.2023
Število ogledov:
983
Število prenosov:
283
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Erosion hazard analysis of floodplains using a 2D hydraulic sediment transport model : master thesis no.: 116/II. VOI
Izvleček:
As part of the preparation of hydrological-hydraulic studies, which are considered as the technical basis for project documentation and spatial planning acts, the Slovenian water legislation, adopted in 2007, also requires an erosion hazard analysis. In contrast to the procedure for the production of flood maps, the procedure and methodology for the production of erosion maps are poorly defined. In practice, the final products are often based more on engineering assumptions and estimated field conditions than on actual soil properties data and hydraulic conditions during high water events. For the purpose of this master thesis, the possibility of upgrading the current erosion hazard mapping approach was examined by introducing a 2D hydraulic sediment transport model. Sediment transport modeling depends on a well-developed and stable hydraulic model which also includes the information about the geological soil composition. The land use has a major influence on the transport process as well. Furthermore, the results depend on the choice of transport equations and other sediment transport parameters. The results gained with the model were used to describe the dynamics of erosion processes on floodplains in more detail and to produce erosion hazard maps.
Ključne besede:
civil engineering
,
master thesis
,
erosion
,
erosion hazard
,
sediment transport
,
2D hydraulic modelling
,
erosion hazard maps
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Datoteke
Podatki se nalagajo...
Nazaj