V poslovnem svetu je ohranjanje stalnih strank in njihova zvestoba ključnega
pomena za ustvarjanje dobička. To zvestobo pogosto merimo prek zadovoljstva strank in kako pogosto ljudje nakupujejo v določeni trgovini. Magistrsko delo uvaja nov indeks, imenovan indeks lepljivosti (Stickiness Index), ki je prilagojen za ocenjevanje ponavljajočih se nakupov izdelkov v trgovinah s prehrambnimi izdelki. Naš osnovni cilj je izdelava indeksa lepljivosti, ki modelira izdelke z visoko lepljivostjo — tiste, ki se pogosto znova kupujejo po prvem nakupu. Raziskava se odvija v treh ključnih fazah, vključno
z različnimi pristopi za izračun indeksa lepljivosti. Vsaka faza predstavlja
nadgradnjo prejšnje, pri čemer začnemo s preprostim štetjem dogodkov in
nadaljujemo z vključevanjem frekvence nakupovanja izdelkov v enačbo. V
vsaki fazi predstavimo rezultate in jih pojasnimo. Poleg tega je predstavljena
še dodatna četrta faza, kjer preučimo različne frekvence izdelkov in kako vplivajo na indeks lepljivosti. Analiza rezultatov, vključno s cenovno dinamiko,
razvrščanjem izdelkov v skupine in sezonskimi vzorci, poglobi naše razumevanje potrošnikov. Poleg tega ta študija demonstrira praktično uporabnost
indeksa lepljivosti z vključitvijo v modele strojnega učenja in usmerjanjem
strateških odločitev v trgovini.
|