izpis_h1_title_alt

Sprememba radia kot govorjenega medija in izbira ter poslušanost radijskih postaj (na primeru Vala 202, Radia Hit in Radia Celje) : magistrsko delo
ID Bobnar, Jošt (Avtor), ID Tivadar, Hotimir (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (509,72 KB)
MD5: 59136AA5DC8AC582513A949EB2BA58CF

Izvleček
V magistrskem delu sem se ukvarjal z vplivom govora radijskega voditelja na izbiro in poslušanost radijske postaje. Zanimalo me je, ali lahko npr. uporaba veliko slenga ali veliko mašil privede celo do tega, da poslušalec zamenja radijsko postajo. Za preučevanje sem si izbral tri radijske postaje, Val 202, ki je nacionalni radio, Radio Hit, ki je komercialni radio, in Radio Celje, ki je regionalni radio. Da bi lahko potrdil oz. ovrgel svoje hipoteze, sem si pomagal z anketo, ki sem jo delil s prijatelji na Facebooku, ter z intervjuji, ki sem jih poslal na izbrane tri radijske postaje. Z anketo sem raziskoval tudi, kaj poleg radia še poslušajo anketiranci, in ugotavljal, ali priljubljenost radia zadnja leta resnično upada.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, radijski voditelj, govor, spontan govor, slog, sleng, mašila, komercialne radijske postaje, nacionalni radio, regionalne radijske postaje, podkast, YouTube, Val 202, Radio Hit, Radio Celje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Bonar]
Leto izida:2023
Št. strani:59 str.
PID:20.500.12556/RUL-151415 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6:808.5:075.1
COBISS.SI-ID:177397251 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.10.2023
Število ogledov:681
Število prenosov:64
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The change of radio as a spoken medium and the selection and listenership of radio stations (on the example of Vala 202, Radio Hit and Radio Celje)
Izvleček:
In my master's thesis, I dealt with the impact of the radio host's speech on the choice and the audience of the radio station. I was wondering if using a lot of slang, for example, can even lead to the listener changing the radio station. I chose three radio stations to study, Val 202, which is a public service, Radio Hit, which is a commercial radio station, and Radio Celje, which is a regional radio station. To be able to confirm or disapprove my hypotheses, I helped myself with a survey that I shared with my Facebook friends and with the interviews that I sent to three selected radio stations. With the survey I also researched what the respondents listen to in addition to the radio and was finding out if the popularity of radio has really been declining in the past few years.

Ključne besede:Slovenia, radio host, speech, spontaneous speech, style, slang, filler, commercial radio stations, national radio, regional radio station, podcast, YouTube, Val 202, Radio Hit, Radio Celje

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj