izpis_h1_title_alt

Odnos igralcev računalniških iger do oglaševanja v računalniških igrah : diplomsko delo
ID Mancini, Uroš (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/mancini585.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informatika, računalništvo, igre, trženje, oglas, tehnologija, potrošnik, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Mancini]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 31, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-15141 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:20066278 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1356
Število prenosov:195
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:informatics, computer science, games, marketing, advertisement, technology, consumer, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj