izpis_h1_title_alt

Starševski vidik šolanja šoloobveznih otrok na daljavo v času pandemije covida-19: primer Savinjske regije : primer Savinjske regije
ID Plavčak, Marcisa (Avtor), ID Kogovšek, Tina (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,60 MB)
MD5: 7C3DC5500037CA4D80C38E3A303357A6

Izvleček
Šolanje na daljavo se je na območju Republike Slovenije, prvič v njeni zgodovini, pojavilo 16. marca 2020, kar je bilo le 4 dni po datumu razglasitve pandemije covida-19 na omenjenem območju. Glavni cilj diplomskega dela je ugotoviti, kako je starše osnovnošolskih otrok v obdobju pandemije covida-19 zaznamovala nenadna sprememba načina šolanja. V diplomskem delu so najprej predstavljeni pomembni teoretični pojmi, sledi jim empirični del. Izvedenih je bilo 13 pol odprtih intervjujev s starši, ki bivajo v Savinjski regiji. Analiza je pokazala, da so v tem obdobju doživeli predvsem testiranje lastnih zmožnosti, pokazalo se je, kakšna je realna slika njihove socialne mreže in koliko socialne opore zmorejo nuditi pomembnim ljudem v svojem življenju.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:starš, socialna opora, javna osnovna šola, šolanje na daljavo, covid-19.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:M. Plavčak
Leto izida:2023
Št. strani:100 str.
PID:20.500.12556/RUL-151298 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:167741187 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.10.2023
Število ogledov:790
Število prenosov:54
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Parental views on distance schooling of their elementary children during pandemic Covid-19: Savinjska statistical region : diplomsko delo
Izvleček:
On 16. March 2020, for the first time in the history of Slovenian Republic distance school learning has become reality for primary school students of the public school system. This novelty happened only 4 days after the government of Slovenia declared a notion of entering the pandemic Covid-19. Leaving parents in high level of stress. Therfore the main purpose of this diploma assignment is to research how were parents affected by this sudden transition from classroom school learning to distance school learning of their children. The empirical part of this assignment consists on gathering data from parents that have atleast one primary school student and reside in Savinjska statistical region. The survey has been done on a sample of 13 parents with the method semi – open questionnaire. The analysis has shown that for these parents, distance schooling was primarily a period in which the strength of their own character was tested. Consequely it turned out that their social support system played a major role.

Ključne besede:Parent, Social Support, Public Primary School, Distance Education, Covid-19.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj