izpis_h1_title_alt

Sodobna (slovenska) književnost v gimnaziji
ID Trobevšek, Marko (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (77,51 KB)
MD5: 7941E9691317B0DB138040C03933123E
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-29/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek pretresa pomen novejše (slovenske) književnosti pri gimnazijskem pouku v danem zgodovinskem kontekstu. Zavzema se za večji delež sodobnih del, posebej pri domačem branju, in poudarja vlogo novejše literature pri sproščanju morebitnih togih šolskih stališč v zvezi z literarno zgodovino, teorijo in interpretacijo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenska književnost, svetovna književnost, književna didaktika, postmodernizem, srednje šole, poučevanje sodobne književnosti, teorija, interpretacija
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2010
Št. strani:Str. 349-354
PID:20.500.12556/RUL-150771 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.5.016:821.163.6"198/20"
COBISS.SI-ID:46439522 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.09.2023
Število ogledov:122
Število prenosov:6
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Sodobna slovenska književnost : (1980-2010)
Uredniki:Alojzija Zupan Sosič
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2010
ISBN:978-961-237-383-2
COBISS.SI-ID:253010432 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:29

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The paper addresses the current importance of contemporary (Slovene) literature in secondary education. The author advocates the introduction of more contemporary works, particularly for home-reading, emphasising their role in the process of changing sometimes rigid educational attitudes towards the history and theory of literature and interpretation.

Ključne besede:teaching of contemporary literature, theory, interpretation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj