izpis_h1_title_alt

Implementacija namiznega nogometa v navidezni resničnosti
ID PEPELNJAK, LUKA (Avtor), ID Marolt, Matija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Lesar, Žiga (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,05 MB)
MD5: 482F130A32FA03E89597CF6D19699B74

Izvleček
Ta diplomska naloga opisuje implementacijo igre namiznega nogometa v navidezni resničnosti ter izdelavo računalniškega nasprotnika s pomočjo strojnega učenja. Ločeno podrobneje opisuje proces izdelave navidezno-resničnostne igre, kot tudi postopek učenja nevronske mreže za igranje namiznega nogometa. Predstavlja glavna orodja in programske knjižnice, ki smo jih uporabili pri razvoju. Opisuje težave in postopek, kako smo jih odpravljali

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:navidezna resničnost, učenje z nagrajevanjem, razvoj videoiger
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-150171 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:168640003 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.09.2023
Število ogledov:565
Število prenosov:117
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Implementation of Table Football in Virtual Reality
Izvleček:
The thesis is about implementing a virtual reality game of table football and creation of a computer opponent for the game. The processes of virtual reality game development and utilizing reinforcement learning to create a neural network capable of acting as a table football opponent are detailed separately. The main tools and libraries utilized for development are described as well as the problems we encountered during development and our processes of solving these problems.

Ključne besede:virtual reality, reinforcement learning, game development

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj