izpis_h1_title_alt

Povezovanje grafike in animacije s pomočjo obogatene resničnosti
ID Klepec, Maja (Avtor), ID Stančič, Zora (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,00 MB)
MD5: 4074F2780C8B15B961E053087F97F40F
.mp4MP4 - Priloga, prenos (4,95 MB)
MD5: 2ED550D84D9C31B11F6BEE87654D2560
.mp4MP4 - Priloga, prenos (15,76 MB)
MD5: 51DCDC3CC4CAE7772E53F79CAC15A8B9
To gradivo ima še več datotek. Celoten seznam je na voljo spodaj.

Izvleček
V diplomskem delu raziskujem možne načine povezave grafike in animacije. Pomagam si s tehnologijo obogatene resničnosti, ki združuje virtualni svet z resničnim. Pojme razložim in pregledam njihov razvoj skozi zgodovino. Raziskujem razmerja, kot so tradicionalno in sodobno, statično in gibajoče ter navidezno in materialno. Umetniška dela, ki pri tem nastanejo, so eksperimentalne narave. Sestavljena so iz materialnega dela (grafika) in virtualnega dela (animacija). Pri tem se navezujem na umetnike, ki so se že ukvarjali s podobnimi koncepti. Zanimajo me težave, ki se bodo pojavile pri poskusu združevanja grafike in animacije. Za nastajanje diplomskega dela uporabljam grafične tehnike visokega tiska in računalniških programov, ki omogočajo animiranje, kot sta Adobe After Effects in Krita, ter program za obogateno resničnost EyeJack.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slikarstvo, grafika, animacija, obogatena resničnost, lesorez, povezovanje, virtualnost, diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-150056 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.09.2023
Število ogledov:407
Število prenosov:98
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Combining printmaking and animation with the help of augmented reality
Izvleček:
In my diploma thesis I research possible ways of combining printmaking and animation. I help myself with augmented reality technology, which combines the virtual world with the real one. I explain these concepts and review their development throughout their history. I research relationships such as traditional and contemporary, static and dynamic, or virtual and material. The resulting artworks are of experimental nature. They are made of two parts; material (print) and virtual (animation). I refer to artists who have already explored similar concepts. I am interested in the problems that will arise as I try to combine printmaking and animation. For creating my thesis, I use the technique of relief-printing and computer programs that enable animation, such as Adobe After Effects and Krita. I also use the augmented reality program EyeJack.

Ključne besede:painting, printmaking, animation, augmented reality, woodcut, combining, virtual, BA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Datoteke

Podatki se nalagajo...

Nazaj