Spletno oglaševanje omogoča oglaševalcem oglaševanje preko spleta. Dražbe v stvarnem času so en izmed načinov spletnega oglaševanja, ki omogočajo, da so uporabniku prikazani personalizirani oglasi. Na dražbah v stvarnem času v imenu oglaševalcev sodelujejo platforme za samodejno povpraševanje. Oglasi, s katerimi sodelujejo na dražbah, se delijo po dražbeni ceni, ki je odvisna od ciljne cene na klik in napovedane verjetnost za klik na oglas. Napoved verjetnosti klika za posamezen oglas je en izmed temeljnih izzivov v spletnem oglaševanju. Modeli, ki jo napovedujejo, obravnavajo vse oglase enakovredno, ne glede na njihovo ceno. To lahko privede do finančnih izgub. Poraja se vprašanje, ali bi bilo mogoče izboljšati napoved verjetnosti klika za dražje oglase in hkrati ohraniti kakovost napovedi za cenejše oglase. Problema se lotimo s cenovno občutljivim učenjem, tako da iščemo primerne uteži za funkcijo izgube. Z različnimi uteženimi funkcijami izgube učimo model za napovedovanje verjetnosti klika in rezultate evalviramo. Naši rezultati nakazujejo, da lahko uporaba ustreznih uteži izboljša razmerje med prikazi in kliki za dražje oglase in ohrani razmerje za cenejše oglase.
|