izpis_h1_title_alt

Kratka klasična 2D animacija
ID Pšeničnik, Rebeka (Avtor), ID Iskra, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,38 MB)
MD5: 3C67AB543EAEDDA2CAD491FE72CF94F2
.mp4MP4 - Priloga, prenos (55,07 MB)
MD5: F03FC21C95E504FACB9F729B5A8BDBCD

Izvleček
Namen diplomske naloge je bil izdelati kratko klasično 2D animacijo po lastni ideji in to tudi prenesti v končni izdelek. Med postopkom izdelave smo raziskovali različne tehnike, katere se uporabijo za izdelavo končne animacije. Naloga je razdeljena na teoretičen in eksperimentalni del. V teoretičnem delu diplomske naloge je na kratko opisana zgodovina animacije in katere prelomnice so močno vplivale na celotno industrijo s tega področja, ter načela animacije in njene različne tehnike. V eksperimentalnem delu je opisan postopek izdelave animacije od začetne ideje do končnega izdelka. Opisani so postopki dela ilustriranja ozadij in likov ter postopki animiranja. Na kratko je predstavljeno tudi katere programe (Adobe Photoshop, Illustrator, Animate, After Effects ter Premier Pro) in grafične tablice smo uporabili za izdelavo končne animacije. Rezultat diplomske naloge je kratka 2D animacija, kjer je glavni lik narisan po klasični tehniki, risanja sličice za sličico. Pri animiranju junakov smo se drţali animacijskih načel, največkrat pa smo uporabili načela stiskanja in raztezanja, pretiravanja ter lokov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kratka klasična 2D animacija, ilustriranje, ustvarjanje likov, animiranje, od sličice do sličice
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-149676 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.09.2023
Število ogledov:1161
Število prenosov:133
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Short classic 2D animation
Izvleček:
The aim of the thesis is to create a short classic 2D animation based on our own idea and to transfer it into the final product. During the production process, various techniques are explored that are used to complete the final animation. The task is divided into a theoretical and an experimental part. In the theoretical part of the thesis, the history of animation is briefly described and which turning points had a strong impact on the entire industry, as well as the principles of animation and various animation techniques. The experimental part describes the animation production process from the initial idea to the final product. The work procedures of illustrating backgrounds and characters, as well as animation procedures, are described. It is also briefly presented which program (Adobe Photoshop, Illustrator, Animate, After Effects and Premier Pro) and graphics tablets were used to complete the final animation. The result of the diploma thesis is a short 2D animation, where the main character is drawn according to the classic technique of drawing frame by frame. When animating, we followed the principles of animation, but most of the time we used the principles of compression and stretching, exaggeration and arcs.

Ključne besede:short classic 2D animation, illustration, character creation, animation, frame by frame

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj