izpis_h1_title_alt

Vpliv prodajnega okolja na nakupno odločanje kupca : diplomsko delo
ID Zorc, Lidija (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/zorc4383.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, prodajalna, okolje, tržne raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Zorc]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 45, 23 str.
PID:20.500.12556/RUL-14967 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19912166 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1046
Število prenosov:186
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, shops, environment, market research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj