Podrobno

Algoritmi za super-resolucijo v 3D grafiki
ID Pristavnik Vrešnjak, Matic (Avtor), ID Klemenc, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (20,69 MB)
MD5: D6F2A1BB91350DA2A59ED35EC84E4BA0

Izvleček
Zaradi naraščanja resolucije zaslonov je postala uporaba algoritmov za super-resolucijo bistveno bolj pogosta. Z uporabo algoritmov dosežemo hitrejšeizrisovanje slik. Prav tako algoritmi za super-resolucijo omogočijo razširjanje slike iz manjše resolucije v večjo. Algoritmi lahko delujejo samo z eno ali več slikami. Danes se večinoma uporabljajo nevronske mreže.Ker so se za uporabo v 3D grafiki pojavili novi algoritmi za super-resolucijo in ker o njih ni objavljeno veliko performančnih podatkov, sem opravil analizo algoritmov in jih primerjal. Slike za analizo sem pridobil z Unity. Za analizo sem uporabil naslednje metode: PSNR, SSIM, MSE in BRISQUE. Bolj podrobno analizo sem uporabil razlike slik, ki jih algoritem izračuna glede na referenčno sliko v visoki resoluciji. Za vsak posamezni algoritem sem opisal njegovo delovanje in prednosti ter slabosti. Za zaključek sem primerjal rezultate med posameznimi algoritmi in jih poskušal kategorizirati.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:super-resolucija, 3D grafika, upodabljanje, nevronske mreže
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-149490 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:163736835 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.09.2023
Število ogledov:784
Število prenosov:83
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PRISTAVNIK VREŠNJAK, Matic, 2023, Algoritmi za super-resolucijo v 3D grafiki [na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=149490
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Algorithms for super-resolution in 3D graphics
Izvleček:
Due to the increasing resolution of displays, the use of algorithms for super-resolution has become significantly more common. By employing these algorithms, faster image rendering can be achieved. Additionally, super-resolution algorithms enable the upscaling of images from lower to higher resolutions. These algorithms can operate on a single image or multiple images. Today, neural networks are predominantly used for this purpose. As new algorithms for super-resolution have emerged in 3D graphics, and there is limited performance data about them, I conducted an analysis and compared them. I obtained images for analysis using Unity. For the analysis, I employed the following methods: PSNR, SSIM, MSE and BRISQUE. To examine details, I calculated difference images using the baseline reference full resolution image. For each individual algorithm, I described its functioning, strengths, and weaknesses. In conclusion, I compared the results among the various algorithms and attempted to categorize them.

Ključne besede:super-resolution, 3D graphics, rendering, neural networks

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Mineralna sestava kamnin in prsti na področju Otočca
  2. Mineralna sestava kamnin in prsti s področje Ivančne Gorice
  3. Mineralna sestava kamnin in prsti s področja Podgorice
  4. Rentgenska praškovna difrakcija pralnih praškov
  5. Rentgenska praškovna difrakcija prehranskih dopolnil
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Sinteza koordinacijskih spojin železa s piridinkarboksamidi
  2. Interaction between mineral composition, water content and mechanical properties of saturated cohesive soils

Nazaj