Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Algoritmi za super-resolucijo v 3D grafiki
ID
Pristavnik Vrešnjak, Matic
(
Avtor
),
ID
Klemenc, Bojan
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(20,69 MB)
MD5: D6F2A1BB91350DA2A59ED35EC84E4BA0
Galerija slik
Izvleček
Zaradi naraščanja resolucije zaslonov je postala uporaba algoritmov za super-resolucijo bistveno bolj pogosta. Z uporabo algoritmov dosežemo hitrejšeizrisovanje slik. Prav tako algoritmi za super-resolucijo omogočijo razširjanje slike iz manjše resolucije v večjo. Algoritmi lahko delujejo samo z eno ali več slikami. Danes se večinoma uporabljajo nevronske mreže.Ker so se za uporabo v 3D grafiki pojavili novi algoritmi za super-resolucijo in ker o njih ni objavljeno veliko performančnih podatkov, sem opravil analizo algoritmov in jih primerjal. Slike za analizo sem pridobil z Unity. Za analizo sem uporabil naslednje metode: PSNR, SSIM, MSE in BRISQUE. Bolj podrobno analizo sem uporabil razlike slik, ki jih algoritem izračuna glede na referenčno sliko v visoki resoluciji. Za vsak posamezni algoritem sem opisal njegovo delovanje in prednosti ter slabosti. Za zaključek sem primerjal rezultate med posameznimi algoritmi in jih poskušal kategorizirati.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
super-resolucija
,
3D grafika
,
upodabljanje
,
nevronske mreže
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:
2023
PID:
20.500.12556/RUL-149490
COBISS.SI-ID:
163736835
Datum objave v RUL:
07.09.2023
Število ogledov:
784
Število prenosov:
83
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PRISTAVNIK VREŠNJAK, Matic, 2023,
Algoritmi za super-resolucijo v 3D grafiki
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=149490
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Algorithms for super-resolution in 3D graphics
Izvleček:
Due to the increasing resolution of displays, the use of algorithms for super-resolution has become significantly more common. By employing these algorithms, faster image rendering can be achieved. Additionally, super-resolution algorithms enable the upscaling of images from lower to higher resolutions. These algorithms can operate on a single image or multiple images. Today, neural networks are predominantly used for this purpose. As new algorithms for super-resolution have emerged in 3D graphics, and there is limited performance data about them, I conducted an analysis and compared them. I obtained images for analysis using Unity. For the analysis, I employed the following methods: PSNR, SSIM, MSE and BRISQUE. To examine details, I calculated difference images using the baseline reference full resolution image. For each individual algorithm, I described its functioning, strengths, and weaknesses. In conclusion, I compared the results among the various algorithms and attempted to categorize them.
Ključne besede:
super-resolution
,
3D graphics
,
rendering
,
neural networks
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Mineralna sestava kamnin in prsti na področju Otočca
Mineralna sestava kamnin in prsti s področje Ivančne Gorice
Mineralna sestava kamnin in prsti s področja Podgorice
Rentgenska praškovna difrakcija pralnih praškov
Rentgenska praškovna difrakcija prehranskih dopolnil
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Sinteza koordinacijskih spojin železa s piridinkarboksamidi
Interaction between mineral composition, water content and mechanical properties of saturated cohesive soils
Nazaj