izpis_h1_title_alt

Jezikovni pouk slovenščine - stanje in želje
ID Rozman, Tadeja (Avtor), ID Krapš Vodopivec, Irena (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (166,44 KB)
MD5: 9E29B6D99AF677DD1291C4ECF237A8DA
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-30/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V prispevku so predstavljeni rezultati anketne raziskave, ki smo jo izvedli v okviru projekta Sporazumevanje v slovenskem jeziku. Gre za raziskavo, s katero smo med učitelji slovenščine in učenci osnovnih in srednjih šol preverjali mnenja, stališča in prakse, povezane z jezikovnim poukom slovenščine in rabo IKT (informacijsko-komunikacijske tehnologije) pri pouku, rezultati pa so pomembni za vse, ki so kakorkoli povezani s poukom slovenščine in oblikovanjem šolskega procesa nasploh.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, jezikovni pouk, didaktika, izobraževalni programi, korpusi (jezikoslovje), IKT, anketna raziskava
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 397-403
PID:20.500.12556/RUL-149468 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.3:811.163.6'322
COBISS.SI-ID:33343021 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.09.2023
Število ogledov:225
Število prenosov:10
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Meddisciplinarnost v slovenistiki
Uredniki:Simona Kranjc
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2011
ISBN:978-961-237-461-7
COBISS.SI-ID:258646784 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:30

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
In the article we present the results of a survey conducted within the project Communication in Slovene. The purpose of the survey was to investigate opinions, convictions and practices related to teaching Slovene language and the use of ICT (information and communication technology) in the classroom. The results should be of interest to anyone involved in teaching Slovene and in shaping the school process in general.

Ključne besede:Slovenian language, language arts, didactics, curricula (courses of study), corpora (linguistics), ICT, survey

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj