izpis_h1_title_alt

Recepcija radijske igre za otroke in književna vzgoja
ID Medved-Udovič, Vida (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (84,90 KB)
MD5: 982D401313A8705F5BB08910A8F75E24
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-30/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Članek obravnava izsledke treh raziskav o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije pri slovenščini s poudarkom na sprejemanju radijske igre v predšolskem in šolskem obdobju. Ugotavlja, da sta za učinkovito sprejemanje zvočnih posnetkov pri slovenščini bistveni učiteljeva digitalna pismenost ter njegova strokovna in didaktična usposobljenost za razvijanje različnih strategij poslušanja. Še posebej je odločujoča tehnična opremljenost šole z avditivnimi pripomočki in ustreznim izborom radijskih iger s spremljajočimi didaktično-metodičnimi pristopi. Opozarja na nesistematično razvijanje poslušalskih situacij pri pouku slovenščine.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:radijska igra, informacijsko-komunikacijska tehnologija, doživljajsko poslušanje, didaktično-metodični pristop, književna vzgoja
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 307-312
PID:20.500.12556/RUL-149454 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:371.31.016:811.163.6:82-293.7
COBISS.SI-ID:4144599 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.09.2023
Število ogledov:988
Število prenosov:48
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Meddisciplinarnost v slovenistiki
Uredniki:Simona Kranjc
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2011
ISBN:978-961-237-461-7
COBISS.SI-ID:258646784 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:30

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The paper reviews the findings of three pieces of research on the implementation of ICT for Slovene language instruction, with an emphasis on radio play reception in the pre-school and school period. The article ascertains that two essential elements are necessary for the effective reception of audio recordings for Slovene language, i.e. teachers' digital literacy, and their professional and educational qualification for developing various listening strategies. The technical equipment of schools with audio devices and the adequate selection of radio plays, with accompanying didactic and methodical approaches, are particularly decisive elements. The article draws attention to the non-systematic development of listening situations for Slovene language instruction.

Ključne besede:radio play, information-communication technology, experiental listening, didactic-methodical approach, literature education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj