izpis_h1_title_alt

Medpredmetno povezovanje in timsko sodelovanje dijakov na srednji strokovni šoli
ID Jelenko, Tanja (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (76,43 KB)
MD5: 2025919C6A01F6F09594137622816EBD
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-30/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Medpredmetno povezovanje in timsko sodelovanje dijakov pri pridobivanju znanja in razvijanju različnih zmožnosti sta uspešni obliki dela pri pouku in interesnih dejavnostih. Takšno povezovanje je smiselno spodbujati tudi pri razvijanju sporazumevalne zmožnosti v materinščini in v tujem jeziku ob različnih temah. V prispevku je prikazan primer interdisciplinarnega pristopa in timskega dela dijakov v okviru interesne dejavnosti ob temi frazeologija.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:jezikovna didaktika, frazeologija, jezikovna zmožnost, disciplinarni pouk, interdisciplinarni pouk, interesne dejanvnosti
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 213-218
PID:20.500.12556/RUL-149438 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:81'373.7:377.091.312
COBISS.SI-ID:49415266 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.09.2023
Število ogledov:491
Število prenosov:5
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Meddisciplinarnost v slovenistiki
Uredniki:Simona Kranjc
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2011
ISBN:978-961-237-461-7
COBISS.SI-ID:258646784 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:30

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Cross-curriculum integration and team work by students in acquiring knowledge and developing various skills are successful forms of work in the classroom and extra-curricular activities. Such integration should be supported in the development of communication skills in the mother tongue and foreign language in relation to various topics. The paper presents an example of an interdisciplinary approach and student teamwork in extra-curricular activities relating to the theme of phraseology.

Ključne besede:phraseology, disciplinary teaching, interdisciplinary teaching, communication skill, extra-curricular activities

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj