Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Medpredmetno povezovanje in timsko sodelovanje dijakov na srednji strokovni šoli
ID
Jelenko, Tanja
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(76,43 KB)
MD5: 2025919C6A01F6F09594137622816EBD
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-30/
Galerija slik
Izvleček
Medpredmetno povezovanje in timsko sodelovanje dijakov pri pridobivanju znanja in razvijanju različnih zmožnosti sta uspešni obliki dela pri pouku in interesnih dejavnostih. Takšno povezovanje je smiselno spodbujati tudi pri razvijanju sporazumevalne zmožnosti v materinščini in v tujem jeziku ob različnih temah. V prispevku je prikazan primer interdisciplinarnega pristopa in timskega dela dijakov v okviru interesne dejavnosti ob temi frazeologija.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
jezikovna didaktika
,
frazeologija
,
jezikovna zmožnost
,
disciplinarni pouk
,
interdisciplinarni pouk
,
interesne dejanvnosti
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:
2011
Št. strani:
Str. 213-218
PID:
20.500.12556/RUL-149438
UDK:
81'373.7:377.091.312
COBISS.SI-ID:
49415266
Datum objave v RUL:
07.09.2023
Število ogledov:
491
Število prenosov:
5
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del monografije
Naslov:
Meddisciplinarnost v slovenistiki
Uredniki:
Simona Kranjc
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:
2011
ISBN:
978-961-237-461-7
COBISS.SI-ID:
258646784
Naslov zbirke:
Obdobja
Številčenje v zbirki:
30
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Izvleček:
Cross-curriculum integration and team work by students in acquiring knowledge and developing various skills are successful forms of work in the classroom and extra-curricular activities. Such integration should be supported in the development of communication skills in the mother tongue and foreign language in relation to various topics. The paper presents an example of an interdisciplinary approach and student teamwork in extra-curricular activities relating to the theme of phraseology.
Ključne besede:
phraseology
,
disciplinary teaching
,
interdisciplinary teaching
,
communication skill
,
extra-curricular activities
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj