izpis_h1_title_alt

Porazdeljevanje izrisovanja računalniško ustvarjene grafike z uporabo izrisovalne gruče
ID Goričar, Simon Peter (Avtor), ID Lotrič, Uroš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,47 MB)
MD5: AF437AB4AAF77B27CC47BA40828969B2

Izvleček
V diplomskem delu se lotevamo problema oblikovanja in izvedbe izrisovalne gruče, katere naloga je porazdeliti izrisovanje animacije, oblikovane v odprtokodnem programu Blender. V programskem jeziku Rust izdelamo vodjo gruče, katerega naloga je organizacija dela, in delovno vozlišče, katerega naloga je prejemanje nalog in izrisovanje sličic. Za komunikacijo med vodjo gruče in delovnimi vozlišči uporabimo protokol WebSocket, s pomočjo katerega pripravimo vzorec RPC. Med vodjo gruče in delovnimi vozlišči vzpostavimo skupen programski vmesnik, z uporabo katerega uspešno uvedemo replikacijo izrisovalnega stanja delovnih vozlišč in s katerim omogočamo obnovitev povezave ob napakah. Nato uvedemo tri porazdeljevalne strategije, ki jih podrobno primerjamo. Ugotovimo, da izbira porazdeljevalne strategije zaznavno ne vpliva na pohitritev ali učinkovitost. Izkaže se, da je v izrisovalni gruči veliko bolj pomembno število delovnih vozlišč, saj je pohitritev v izrisovalni gruči, ki smo jo izvedli, skoraj linearna.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:izrisovanje, računalniška gruča, računalniško ustvarjena grafika, SLURM, protokol WebSocket, RPC, Rust
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-149249 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:165251331 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.09.2023
Število ogledov:431
Število prenosov:54
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Distributed rendering of computer-generated imagery using a render cluster
Izvleček:
We tackle the problem of designing and implementing a render cluster, in order to expedite rendering of an animation created using the open source application Blender. For our implementation, we use the programming language Rust. We design and implement the cluster coordinator, whose job is organizing the cluster, and the cluster workers, whose jobs are to receive individual frames and render them. For communication between nodes in the cluster, we take advantage of the WebSocket protocol, which we use as a transport mechanism, on top of which we implement our own version of the RPC pattern. We establish an API that allows the cluster coordinator to replicate the workers' states and permits reconnecting in case of a connection loss. We then introduce three distinct frame distribution strategies, which we thoroughly evaluate. The results show that none of the frame distribution strategies improve overall speed or efficiency of the cluster in a significant way. As the speedup we've achieved with our implementation of the rendering cluster is close to linear, it turns out the number of cluster workers is much more important.

Ključne besede:rendering, compute cluster, computer-generated imagery, SLURM, WebSocket protocol, RPC, Rust

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj