izpis_h1_title_alt

Minimalizem in kostumografija
ID Gorišek, Nina (Avtor), ID Košak, Karin (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (93,52 MB)
MD5: 35043EAFA0E06DB99DC72F083D733E7D

Izvleček
Diplomsko delo definira filozofijo minimalizma in njen vpliv na življenje ter umetnost, pri čemer izpostavlja najpomembnejše predstavnike minimalizma iz različnih umetniških smeri. Na kratko se dotika njihove karierne poti in izpostavlja njihova najbolj prepoznavna minimalistična dela. V zadnjem poglavju teoretičnega dela predstavlja kultne predstavnike gledališkega minimalizma, kar se kasneje navezuje na eksperimentalni del, ki raziskuje pomen kostumografije v gledališču in kompleksnost minimalistično zasnovanih kostumov. Eksperimentalni del predstavlja izdelavo sodobne, minimalistične kostumografije naturalistično-realističnega dramskega dela Hiša lutk (Nora) norveškega pisatelja Henrika Ibsena, v kateri se esenca mode 19. stoletja prepleta z estetiko Roberta Wilsona in Fride Parmeggiani, ki zaključujeta teoretični del. Diplomsko delo povzema uporabo minimalizma kot izraznega sredstva, pri čemer izpostavlja pomembnost in čarobnost njegove uporabe v gledališkem svetu ter obenem predstavlja močno izhodiščno točko za mojo bodočo kostumografsko kariero z minimalistično vizijo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:minimalizem, estetika, gledališče, kostumografija, Henrik Ibsen, Robert Wilson, Frida Parmeggiani
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-149057 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.09.2023
Število ogledov:326
Število prenosov:27
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Minimalism and costume design
Izvleček:
The thesis defines the philosophy of minimalism and its influence on life and art, highlighting the most important representatives of minimalism from various artistic directions. It briefly touches on their career path and highlights their most recognisable minimalist works. In the last chapter of the theoretical part, it presents cult representatives of theatrical minimalism, which is later connected to the experimental part, which investigates the importance of costume design in the theatre and the complexity of minimalistic designed costumes. The experimental part presents the production of modern, minimalist costume design for the naturalistic-realistic dramatic work A Doll's House (Nora), by the Norwegian writer Henrik Ibsen, in which the essence of 19th-century fashion is intertwined with the aesthetics of Robert Wilson and Frida Parmeggiani, who complete the theoretical part. The thesis summarizes the use of minimalism as a means of expression, highlighting the importance and magic of its use in the theatre world, and at the same time represents a strong starting point for my future costume design career with a minimalist vision.

Ključne besede:minimalism, aesthetics, theatre, costume design, Henrik Ibsen, Robert Wilson, Frida Parmeggiani

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj