izpis_h1_title_alt

Pot do smisla preko predmeta Vera in kultura
ID Belicic, Ana (Avtor), ID Vodičar, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,22 MB)
MD5: 01DD2935539CEA3537B7D4D48FFBC248

Izvleček
Magistrsko delo raziskuje pomen in vlogo predmeta Vera in kultura, za oblikovanje pogleda na življenje ter smisla življenja pri mladostnikih. Prostor katoliških gimnazij je razumljen kot okolje, kjer dijaki ob pomoči in spodbudi odraslih oblikujejo in razvijajo svojo identiteto, se soočajo z drugačnostjo, postajajo odprti za dialog in sodelovanje z drugimi. Tematike, metode in delo učitelja so na tem mestu podpora in spodbuda pri duševnem in duhovnem razvoju mladostnika. Vsebine predmeta nagovarjajo celostno podobo človeka – telesno, intelektualno, emocionalno in duhovno. Vse to pa poudarja tudi psihoterapija Viktorja Frankla – logoterapija. Vsebine in pomen predmeta so povezani s temeljnimi principi logoterapije, ki v ospredje postavlja človeka, njegovo bivanje, življenje in smisel le tega. Prikazane so povezave in stičišča, kjer predmet lahko prevzema ideje logoterapije in jih pretvori za delo v razredu ter v njih išče pedagoške razsežnosti. Teoretični del, ki se navezuje na mlade, vzgojo, šolo, poučevanje, predmet VIK ter logoterapijo, je v empiričnem delu navezan na konkretno prakso v katoliški šoli s čimer ugotavljamo ali je pomembno, da se mladi srečujejo s temi vsebinami.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:smisel življenja, logoterapija, Vera in kultura, katoliška gimnazija, poučevanje, Viktor Frankl
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:TEOF - Teološka fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Dolinšek]
Leto izida:2018
Št. strani:V, 60, V str.
PID:20.500.12556/RUL-148301-9b5058cb-001e-a707-8cfb-277ef3709e60 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:7905114 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.08.2023
Število ogledov:889
Število prenosov:36
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Path to the Meaning through "Religion and Culture"
Izvleček:
The master thesis explores the meaning and role of catholic secondary school subject Religion and culture on the forming of one’s view of life and meaning in young students. Catholic secondary schools are understood as an environment, where students, with the help and encouragement of adults, form and develop their identity, encounter otherness, and become open for dialogue and working with others. Teacher’s topics, methods and work serve as support and encouragement in emotional and spiritual development of a young person. The contents of the subject address human being as a whole, namely his physical, intellectual, emotional and spiritual being. These are also highlighted by the psychotherapy of Viktor Frankl – logotheraphy. The content and role of the subject is connected with fundamental principles of logotheraphy, which puts human, his being, life and life’s meaning at the centre. The thesis notes the connections, where Religion and culture can incorporate the ideas of logotheraphy for class work, looking for pedagogical dimensions. The theoretical part, which looks into young people, education, school, the subject Religion and culture and logotheraphy, is in the empirical part reflected through a concrete practice in a catholic secondary school in order to find out whether it is important, that young people encounter these topics.

Ključne besede:meaning of life, logotheraphy, Relgion and culture, catholic secondary, teaching, Viktor Frank

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj