izpis_h1_title_alt

Didaskalije u suvremenoj slovenskoj drami
ID Katnić-Bakaršić, Marina (Avtor), ID Požgaj-Hadži, Vesna (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (89,32 KB)
MD5: 090988C2F2FD06443067508704289E92
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-31/ Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Hrvaški jezik
Ključne besede:slovenska književnost, slovenska dramatika, dramski tekst, didaskalije, vrste didaskalij, gledališče, avtoritarni glas dramskega pisca
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2012
Št. strani:Str. 127-135
PID:20.500.12556/RUL-147960 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:821.163.6.09-2"20":792.027.2
COBISS.SI-ID:50885218 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.07.2023
Število ogledov:316
Število prenosov:14
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Slovenska dramatika
Uredniki:Mateja Pezdirc-Bartol
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2012
ISBN:978-961-237-541-6
COBISS.SI-ID:263953152 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:31
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Didaskalije kot pomožno besedilo v drami pogosto ostajajo v ozadju raziskovalnega interesa, zato v prispevku poskušamo odgovoriti na vprašanje, kako jih obravnavajo nekateri sodobni slovenski dramatiki in kako jih vključujejo v besedilo. Posebna pozornost je namenjena različnim tipom didaskalij, njihovim formalno-jezikovnim značilnostim ter individualnim stilskim razlikam med posameznimi avtorji. Raziskava je pokazala, da imajo didaskalije poleg klasične oz. tradicionalne tudi nekonvencionalno oz. "postmoderno" vlogo.

Ključne besede:TITLE: Stage directions as a useful additional text to dramatic works receive insufficent attention. That is why the aim of this paper is to provide an answer to the question of how modern Slovene writers of dramatic works regard and use stage directions. Particular attention is given to various types of stage directions, their formal and linguistic features and individual differences in style among different authors. The conclusion shows that alongside the traditional role, there is also an unconventional, "postmodern" role of stage directions. / KEYWORDS: Slovene literature, Slovene drama, stage directions, types of stage directions, theatre, playwright's authoritarian voice

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj