Podrobno

Sin stock returns in emerging markets : master's thesis
ID Petejan, Mark (Avtor), ID Ahčan, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/petejan4955-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:emerging markets, trg kapitala, investicije, delnice, trgovanje, etika, tobačna industrija, alkoholne pijače, igralništvo, dobiček
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Petejan]
Leto izida:2022
Št. strani:V, 54, 1 str.
PID:20.500.12556/RUL-147905 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:336.76
COBISS.SI-ID:151266307 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.07.2023
Število ogledov:881
Število prenosov:53
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PETEJAN, Mark, 2022, Sin stock returns in emerging markets : master’s thesis [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Petejan. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/petejan4955-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Donosnost grešnih delnic na razvijajočih se trgih
Ključne besede:razvijajoči se trgi, trg kapitala, investicije, delnice, trgovanje, etika, tobačna industrija, alkoholne pijače, igralništvo, dobiček

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Problem uporabe lažnih Facebook všečkov z namenom umetnega napihovanja priljubljenosti blagovne znamke
  2. Motivacijski dejavniki za nakup luksuznih kozmetičnih izdelkov na primeru slovenskih potrošnikov
  3. Uporaba orodja Google Trends za napovedovanje nakupne intence
  4. Potrošnikove nakupne odločitve za trgovske blagovne znamke živilskih izdelkov
  5. Increasing purchase intention for Kosovo local brands
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Model nakupnega vedenja potrošnikov pri odločitvi za nakup "superživil"

Nazaj