izpis_h1_title_alt

Funkcionalna raslojenost lingvometodičkih predložaka u (hrvatskim i slovenskim) gimazijskim udžbenicima iz materinskog jezika
ID Benjak, Mirjana (Avtor), ID Ljubešić, Marko (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (76,90 KB)
MD5: 9E04C79DB95A10A4BF76F937643DC030
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-32/ Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Hrvaški jezik
Ključne besede:besediloslovje, jezikovna didaktika, jezikovnodidaktično besedilo, primerjalna analiza, jezikovno sporazumevanje, kulturno sporazumevanje, učbeniki, gimnazije
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2013
Št. strani:Str. 49-54
PID:20.500.12556/RUL-147636 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:81'242:373.54:371671(497.4+497.4)
COBISS.SI-ID:53243746 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2023
Število ogledov:166
Število prenosov:9
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Družbena funkcijskost jezika : (vidiki, merila, opredelitve)
Uredniki:Andreja Žele
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2013
ISBN:978-961-237-609-3
COBISS.SI-ID:269357568 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:32
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Na osnovi rezultatov primerjalne analize jezikovnodidaktičnega besedila (kot enega od didaktičnih instrumentarijev) v gimnazijskih učbenikih za materni jezik so izpeljani sklepi o aktualnem konceptu učenja in preučevanja maternega jezika. Glede na sodoben koncept pouka jezika, ki temelji na načelih jezikovnega in kulturnega sporazumevanja (evropski jezikovni listovnik), se izpostavi, da je v učbenike nujno vključiti jezikovnodidaktična besedila vseh funkcijskih zvrsti knjižnega jezika.

Ključne besede:TITLE: Based on the results of the comparative analysis of linguistic-didactic templates (as one didactic instrument) in mother tongue high school textbooks, some conclusions are offered about the current conception of teaching and learning the mother tongue. The modern approach to language teaching, based on the principles of linguistic and cultural communication (European Language Portfolio), points to the need to introduce in textbooks linguistic-didactic templates of all functional styles of the standard language. / KEYWORDS: linguistic-didactic template, comparative analysis, linguistic and cultural communication

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj