izpis_h1_title_alt

Pomen psihologije vidne zaznave v oblikovanju celostne grafične podobe : diplomsko delo
ID Breznikar, Maja (Avtor), ID Selan, Jurij (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,92 MB)
MD5: A005A16F3C5835E94609A4E4381B1136

Izvleček
Namen diplomskega dela je prikazati pomembnost zakonov gestalta pri izdelavi celostne grafične podobe. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V prvem delu bom izpostavila pojem gestalt teorije, ga natančno definirala ter preučila posamezne zakone gestalta. Sledi definiranje splošnega pojma grafičnega oblikovanja, loga, logotipa in predstavitev procesa oblikovanja vizualnih sporočil. Prav tako bom analizirala tudi druge logotipe v odnosu do zakonov gestalta. V teoretičnem delu bom predstavila nujnost poznavanja zaznavnih načel oblikovanja. Na podlagi teoretičnega dela, torej z gestaltističnimi zakoni, bom v praktičnem delu predstavila rešitev loga, logotipa za podjetje APS, d. o. o., ki se ukvarja z informatizacijo interne logistike. Celostno grafično podobo bom aplicirala tudi na promocijske izdelke omenjenega podjetja. Pojasnila bom tudi sam proces oblikovanja celostne grafične podobe. Cilj je razviti učinkovito takšno celostno grafično podobo, da najbolje prikazuje identiteto podjetja, je dobro prepoznavna in svojstvena. Pravzaprav se vsa komunikacija s podjetjem prične pri celostni grafični podobi, ta pa nam prikazuje identiteto podjetja, s čimer se lahko približamo potencialni stranki ali pa jo morebiti odvrnemo z motečo ali pomanjkljivo celostno grafično podobo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zaznava, psihologija zaznavanja, gestaltistični zakoni, grafično oblikovanje, celostna grafična podoba
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:M. Breznikar
Leto izida:2023
Št. strani:70 str.
PID:20.500.12556/RUL-147622 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.9(043.2)
DOI:20.500.12556/RUL-147622 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:158427907 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2023
Število ogledov:257
Število prenosov:25
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Importance of the Psychology of Visual Perception in the Design of the Corporate Identity
Izvleček:
The purpose of the diploma thesis is to demonstrate the importance of Gestalt principles when creating a corporate identity. The diploma thesis consists of a theoretical and an empirical section. The first section highlights the concept of Gestalt theory, defines it thoroughly, and then examines individual Gestalt principles. This is followed by a definition of the concept of graphic design, of a logo/logotype, and a presentation of the process of designing visual messages. We will also analyse other logotypes in relation to Gestalt principles. The theoretical section points out the necessity of being familiar with the principles of perception in design. Based on the theoretical section, i.e., on Gestalt principles, the practical section will present a possible logo/logotype design for the company APS, d.o.o., which is engaged in the informatization of internal logistics. The corporate identity will also be applied to the promotional products of this company. We will also explain the very process of designing a corporate identity. The aim is to develop an efficient corporate identity that best represents the company's identity, is recognizable and unique. In fact, communication with a company begins with its corporate identity, which presents the identity of the company and either attracts potential clients or drives them away if it is unappealing or incomplete.

Ključne besede:perception, psychology of perception, Gestalt principles, graphic design, corporate identity

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj