izpis_h1_title_alt

Vzgoja narodne pripadnosti pri književnem pouku
ID Melinc Mlekuž, Maja (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (79,23 KB)
MD5: 134EA02F2A19668C86C5D0856D230D3D
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-33/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Eden izmed ciljev književnega pouka pri predmetu slovenščina je tudi razvijanje zavesti o slovenski narodni pripadnosti kot dela kulturne zmožnosti. Skušali bomo odgovoriti na vprašanja, v kolikšni meri književni pouk s svojo didaktično strukturo (cilji, vsebinami, metodami) in zanimivostjo ta cilj uresničuje na občutljivem območju slovensko-italijanskega kulturnega stika, ali učitelji slovenščine književno vzgojo razumejo tudi kot vzgojo za razvijanje zavesti o narodni pripadnosti in kako to izvajajo. Prispevek prinaša izsledke primerjalne empirične raziskave med učitelji slovenščine v srednjih šolah druge stopnje s slovenskim učnim jezikom v Italiji in učitelji slovenščine v srednjih šolah v Sloveniji.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, slovenska književnost, pouk slovenščine, književni pouk, književna didaktika, srednje šole, kulturna zmožnost, narodna pripadnost, narodna zavest, italijanščina, slovensko-italijanski kulturni stiki
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 271-278
PID:20.500.12556/RUL-147450 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091(450.361:497.4-14)
COBISS.SI-ID:3661563 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.07.2023
Število ogledov:165
Število prenosov:24
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Recepcija slovenske književnosti
Uredniki:Alenka Žbogar
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2014
ISBN:978-961-237-707-6
COBISS.SI-ID:276084736 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:33
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
One of the objectives of literary education is the development of national awareness. Several issues will be examined in the article. First, we shall consider to what extent the structure of literary education (objectives, content, and methods) and its appeal meet this objective in the sensitive area of Slovene-Italian cultural contact. Furthermore, we shall examine whether teachers of Slovene in secondary schools with Slovene as the language of instruction see literary education as an educational tool for the development of national identity, and how this is implemented. The article presents the findings of comparative empirical research conducted among teachers at Slovene secondary schools in Italy and Slovenia.

Ključne besede:Slovene language class, literary class, cultural competence, national identity

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj