izpis_h1_title_alt

How has COVID-19 affected mentoring in social work practice teaching?
ID Kodele, Tadeja (Avtor), ID Rape Žiberna, Tamara (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,24 MB)
MD5: 81EC94D14C1477878B3701E0FB692654
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/13691457.2022.2151574 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
This article is based on the premise that the Covid-19 pandemic represents an unprecedented experience in contemporary social work education, and that it presents unique challenges to all involved in practice teaching and require a comprehensive understanding of what has been termed as ‘New Normal’. The results of a survey conducted in Slovenia are presented regarding the course of practice teaching before and during the Covid-19 epidemic, the provision of mentoring support in normal and emergency situations, and the challenges of mentoring in times of changed circumstances. The findings indicated that the Covid-19 pandemic impacted the practice teaching of social work students in terms of both the content and nature of mentoring, and that the students were less satisfied with their practice teaching than they were in the pre-Covid-19 era. Nonetheless, one promising finding was that mentors supported students in an adaptive manner; therefore, the students were consequently able to acquire the necessary practical skills.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:social work profession, student support, mentor, supervision, pandemic
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FSD - Fakulteta za socialno delo
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 758–772
Številčenje:Vol. 26, no. 4
PID:20.500.12556/RUL-147126 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:364.4
ISSN pri članku:1369-1457
DOI:10.1080/13691457.2022.2151574 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:133498115 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.06.2023
Število ogledov:263
Število prenosov:43
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:European journal of social work
Založnik:Taylor & Francis
ISSN:1369-1457
COBISS.SI-ID:214885 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Mentorstvo študentom socialnega dela pri izvajanju prakse v času Covida-19
Izvleček:
Članek temelji na predpostavki, da pandemija Covid-19 predstavlja izkušnjo brez primere v sodobnem izobraževanju na področju socialnega dela in edinstven izziv za vse, ki so vključeni v praktično usposabljanje, ter zahteva celovito razumevanje tega, kar je bilo poimenovano kot ‘nova normalnost’. Predstavljeni so rezultati raziskave, izvedene v Sloveniji, o poteku praktičnega usposabljanja pred epidemijo Covid-19 in med njo, o zagotavljanju mentorske podpore v običajnih in izrednih razmerah ter o izzivih mentorstva v času spremenjenih okoliščin. Ugotovitve kažejo, da je pandemija Covid-19 vplivala na praktično usposabljanje študentk in študentov socialnega dela tako z vidika vsebine kot narave mentorstva in da so bili študentke in študentje manj zadovoljni s praktičnim usposabljanjem kot v obdobju pred pandemijo Covid-19. Kljub temu pa je vzpodbudna ugotovitev, da so mentorice in mentorji študentke in študente podpirali na prilagodljiv način, zato so študentke in študenti posledično lahko pridobili potrebne praktične veščine.

Ključne besede:socialno delo, podpora študentom, mentoriranje, supervizija, pandemija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj