izpis_h1_title_alt

Vizualna podoba blagovne znamke Tri lukne
ID Golob, Klara (Avtor), ID Čehovin, Eduard (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (11,75 MB)
MD5: 5B38FCA67328724F4269E30B77DD7BFE

Izvleček
Tri Lukne je blagovna znamka, ki predstavlja keramične izdelke izpod rok Ane Haberman. Pod to znamko so izdelki na trgu dobrih deset let, vendar v tem času ni bila razvita celostna grafična podoba, zgolj logotip. Zaradi povečanega obsega dela, želje po večji prepoznavnosti in prodaji ter zastarelosti dosedanjega logotipa je prišlo do ideje, da bi se prenovilo in razširilo vizualno podobo znamke. V diplomskem delu sem se seznanila z blagovno znamko, z izdelavo in oblikovanjem keramičnih izdelkov, njeno dosedanjo grafično podobo in podobo ter rešitve konkurenčnih blagovnih znamk pri nas in v tujini. Na podlagi ugotovitev sem oblikovala novo vizualno podobo za Tri lukne. Posebno pozornost sem namenila oblikovanju logotipa. Pripravila sem tudi predloge za dopisne tiskovine, spletno stran in promocijske materiale.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vizualne komunikacije, grafično oblikovanje, vizualna identiteta, keramika, glina, diplomska naloga
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-147065 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.06.2023
Število ogledov:694
Število prenosov:104
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Visual image of the Tri lukne brand
Izvleček:
Tri Lukne is a brand that presents ceramic products from the hands of Ana Haberman. The products under this brand have been on the market for more than ten years, but during this time the overall graphic image was not developed, only the logo. Due to the increased scope of work and the desire for greater recognition and sales, as well as the outdated current logo, the idea came to renew and expand the visual image of the brand. In my graduation work, I got acquainted with the brand, with the production and design of ceramic products, its graphic image and image to date, as well as the solutions of competing brands here and abroad. Based on the findings, I created a new visual image for Tri Lukne. I paid special attention to the design of the logo. I also prepared proposals for correspondence, website and promotional materials.

Ključne besede:visual communication, graphic design, visual identity, ceramics, clay, ba thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj