izpis_h1_title_alt

Načrtovanje spletne strani in uporabniške izkušnje za projekt SloveniaPass
ID Frelih Uhelj, Urška (Avtor), ID Boh Podgornik, Bojana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Dolničar, Danica (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,59 MB)
MD5: 6ECD81ABAB6910CC5DADFFE95D4C53FA

Izvleček
Projekt SloveniaPass obiskovalcem Slovenije omogoča enostavno in ugodno potovanje po državi. Namen diplomskega dela je bil izdelati uporabnikom prijazno in razumljivo spletno mesto SloveniaPass, ki bo funkcionalno in bo omogočalo hiter dostop do ponujenih storitev in dodatnih informacij. V teoretičnem delu smo raziskali elemente spletnih strani, postopke izdelave in sodobne trende oblikovanja spletnih mest. Pojasnili smo optimizacijo spletnih strani, sisteme za upravljanje vsebin, osnove uporabniške izkušnje in informacijsko arhitekturo. V eksperimentalnem delu smo z metodami analize raziskali konkurenco in trg, na katerega vstopamo. Primerjali smo značilnosti 5 konkurenčnih spletnih mest in izvedli anketo s 30 potencialnimi uporabniki iz Evrope. Preko tega smo določili ciljno skupino in izdelali dva značilna lika. Z uporabo orodij Adobe Illustrator in Figma smo izdelali informacijsko arhitekturo s 6 glavnimi moduli, žične modele pristajalne strani in podstrani, oblikovali logotip in celostno grafično podobo spletišča. Spletno mesto smo postavili v okolju Wordpress z vtičnikom ElementorPro pod domeno sloveniapass.com. Izvedli smo testiranje uporabniške izkušnje s 7 uporabniki v okolju Optimal Workshop Tree Testing. Rezultati testiranja uporabniške izkušnje so pokazali, da sta informacijska arhitektura in oblikovanje spletnega mesta smiselno zasnovana, razumljiva in enostavna za uporabo. S tem smo v celoti izpolnili zastavljeni namen – postavili smo skrbno izdelano spletno mesto z učinkovito uporabniško izkušnjo, ki bo v prihodnje delovalo kot podpora projektu SloveniaPass.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:digitalna vstopnica, spletno mesto, uporabniška izkušnja, informacijska arhitektura, celostna grafična podoba
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-146877 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.06.2023
Število ogledov:749
Število prenosov:93
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Website design and user experience for SloveniaPass project
Izvleček:
The SloveniaPass project enables visitors of Slovenia to travel around the country easily and affordably. The aim of the thesis was to create a user-friendly and comprehensible SloveniaPass website, which will be functional and will allow quick access to the offered services and additional information. In the theoretical part, we explored the elements of websites, the development processes and current trends in website design. We explained website optimisation, content management systems, the basics of user experience and information architecture. In the experimental part, we used analytical methods to investigate the competition and the market we are entering. We compared the characteristics of 5 competing websites and carried out a survey with 30 potential users from Europe. Through this, we defined the target group and created two characteristic characters. Using Adobe Illustrator and Figma, we created an information architecture with 6 main modules, wireframes for the landing page and subpages, designed the logo and the overall graphic design of the website. The website was built in Wordpress with ElementorPro plugin under the domain sloveniapass.com. We carried out user experience testing with 7 users in the Optimal Workshop Tree Testing environment. The results of the user experience testing showed that the information architecture and design of the website is sensible, easy to understand and use. This has fully fulfilled our purpose - we have built a carefully designed website with an effective user experience that will support the SloveniaPass project in the future.

Ključne besede:digital ticket, website, user experience, information architecture, corporate identity

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj