izpis_h1_title_alt

Exploring the strategic elements of backers' persuasion in reward-based crowdfunding
ID Grižančič, Sabina (Avtor), ID Drnovšek, Mateja (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (386,73 KB)
MD5: 536DA7C3ED848045F120B9644BD8AB53
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.ebrjournal.net/home/vol24/iss4/3/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
In this paper we investigate the strategic elements that project founders' use in reward-based crowdfunding cam- paigns to achieve a higher level of persuasion. Exploration of these elements not only provides insights into an entre- preneur's experience with crowdfunding but also provides material for comparing results reported by other (quantitative) studies. We conducted an empirical study with 13 Kickstarter project founders through in-depth, semi- structured interviews which were analysed through a reflexive thematic analysis approach. Drawing from our findings, we propose four strategic elements that founders use to persuade backers and achieve success drawing from individual- level experiences and observations.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:crowdfunding, start-up, business strategy, strategic elements, reward-based crowdfunding, thematic analysis, project founders
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 222-239
Številčenje:Vol. 24, iss. 4, article no. 3
PID:20.500.12556/RUL-146658 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
ISSN pri članku:2335-4216
DOI:10.15458/2335-4216.1311 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:132053251 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.06.2023
Število ogledov:269
Število prenosov:32
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Economic and business review
Založnik:Ekonomska fakulteta
ISSN:2335-4216
COBISS.SI-ID:268649216 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:množično financiranje, zagonsko podjetje, poslovna strategija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj