izpis_h1_title_alt

Slovenski jezik u kontekstu istarske višejezičnosti
ID Ljubešić, Marko (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (256,92 KB)
MD5: 7DA24DA057DFECF650FBB9B928257166

Jezik:Hrvaški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 211-219
PID:20.500.12556/RUL-146473 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6'243(497.57)
DOI:10.4312/Obdobja.41.211-219 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:130042371 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.06.2023
Število ogledov:212
Število prenosov:26
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Na stičišču svetov : slovenščina kot drugi in tuji jezik
Uredniki:Nataša Pirih Svetina, Ina Ferbežar
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Založba Univerze
Leto izida:2022
ISBN:978-961-297-026-0
COBISS.SI-ID:128310531 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Zbirka Obdobja
Številčenje v zbirki:41
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Istrski polotok, ki je danes znotraj Evropske unije, pripada trem državam: Hrvaški, Sloveniji in Italiji. Ob upoštevanju pomena medkulturne komunikacijske kompetence, ki je osnova za kakovostno sobivanje na posameznem področju, želi raziskava ugotoviti, v kolikšni meri je kurikulum hrvaškega izobraževalnega sistema usmerjen oz. odprt za usvajanje in znanje slovenskega jezika. V drugem delu prispevka so predstavljeni rezultati empirične raziskave o mnenjih in stališčih študentov hrvaškega jezika in književnosti ter razrednega pouka (kot bodočih učiteljev maternega jezika v osnovnih in srednjih šolah) o slovenskem jeziku in možnostih implementacije slovenskega jezika v hrvaški šolski sistem. Ob rezultatih raziskave je treba opozoriti tudi na pomen spoznavanja jezikov in kultur sosednjih narodov kot osnovnega pogoja za ustvarjanje zdravih odnosov v prihodnosti.The Istrian Peninsula, today within the European Union, is divided between three countries: Croatia, Slovenia, and Italy. Taking into account the importance of intercultural communication competence, which is the basis for quality coexistence in any field, this study examines the extent to which the curriculum of the Croatian education system focuses on and is open to learning Slovenian. The second part presents the findings of an empirical study of the opinions and views of students of Croatian language and literature and primary education (as future Croatian teachers in primary and secondary schools) regarding Slovenian and possibilities for introducing Slovenian into the Croatian school system. Considering the findings of our research, it is important to draw attention to the importance of learning about the languages and cultures of neighboring nations as a basic condition for building healthy relationships in the future.

Ključne besede:slovenščina, slovenščina kot drugi jezik, jeziki v stiku, hrvaški šolski sistem, medkulturna komunikacijska kompetenca, Istra, Slovene, Slovene as a second language, languages in contact, Croatian school system, intercultural communication competence, Istria

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj