izpis_h1_title_alt

Vpliv epidemije COVID-19 na nakupne navade v Sloveniji : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Majdanac, Jasmina (Avtor), ID Drnovšek, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/majdanac2137.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, pandemija, spremembe, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Majdanac]
Leto izida:2023
Št. strani:II, 25, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-145528 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:149699331 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2023
Število ogledov:326
Število prenosov:32
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of COVID-19 pandemia on buying habits in Slovenia
Ključne besede:marketing, purchasing, decision making, consumer behaviour, pandemic, changes, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj