izpis_h1_title_alt

Consumer animosity and willingness to buy Russian products in the United States : master's thesis
ID Pronj, Goran (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pronj4899-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:USA, Russia, imports, products, consumer behaviour, decision making, research, hypotheses testing
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Pronj]
Leto izida:2022
Št. strani:III, 54, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-145480 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:142152707 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2023
Število ogledov:262
Število prenosov:21
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Animoznosti porabnikov v Združenih državah in pripravljenost nakupa ruskih izdelkov
Ključne besede:ZDA, Rusija, uvoz, proizvodi, vedenje potrošnikov, odločanje, raziskave, preizkušanje domnev

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj