izpis_h1_title_alt

Management osebne blagovne znamke na spletu : magistrsko delo
ID Todić, Tanja (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/todic456-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, informacijska tehnologija, Internet, blagovne znamke, socialne mreže, komuniciranje, upravljanje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Todić]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 66 str.
PID:20.500.12556/RUL-14548 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19565798 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1407
Število prenosov:189
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, electronic marketing, information technology, Internet, trademarks, social network, communications, management and control

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj