izpis_h1_title_alt

Vpliv optimizacije spletne strani na pridobitev novih kupcev v zagonskih podjetjih : magistrsko delo
ID Mohar, Ana (Avtor), ID Trkman, Peter (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/mohar4901-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zagonsko podjetje, trženje, informatika, spletna stran, optimizacija, strategija, metode
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Mohar]
Leto izida:2023
Št. strani:III, 52, 6 str.
PID:20.500.12556/RUL-145448 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2:004
COBISS.SI-ID:140839683 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2023
Število ogledov:377
Število prenosov:75
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The effect of search engine optimization on acquisition of new customers in startups
Ključne besede:start-up, marketing, informatics, web page, optimization, strategy, methods

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj