izpis_h1_title_alt

Trženje hibridnih vozil na primeru Toyote Prius : diplomsko delo
ID Šteh, Ivan (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/steh494.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:avtomobilska industrija, industrijsko podjetje, Toyota, Prius, poslovanje podjetja, trženje, strategija trženja, blagovne znamke
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Šteh]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 31, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-14485 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19518182 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1489
Število prenosov:178
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:car industry, industrial enterprises, company performance, marketing, marketing strategy, trademarks

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj