izpis_h1_title_alt

Understanding vocabulary of L2 learners of Japanese
ID Moritoki Škof, Nagisa (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (857,73 KB)
MD5: 8FF4620D83809622E911C4E419937BC5
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://journals.uni-lj.si/ala/article/view/12135/10973 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The analysis of this study aims to investigate the effectiveness ofreading skills manifested by L2 learners of Japanese. In order to analyze the reading process of L2 learners of Japanese, we analyzed the data of 24 non-kanji learners of Japanese that were obtained fromthe “Reading corpus of non-native speakers of Japanese.”Using Yang’s (2006) categorization, weanalyzedlearners’understandingof wordsin the text through two different situations, (1) when they lack the relevant language skills, and (2)when they encounter unknown words while reading a text. The results show that learners use various tools,dependingon the purpose,to find appropriate meaningsof individualwordsand to understand the meaningsof whole sentencesand texts. Also, the results suggest that appropriate language knowledge prevents incorrect assumptions in comprehension and supports successful comprehension ofwhole texts.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:reading comprehension, language knowledge, reading strategies, comprehension monitoring strategies, L2 learnerof Japanese, vocaburaly meanings
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.01.2023
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 35-52
Številčenje:Vol. 13, No. 1
PID:20.500.12556/RUL-144701 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.521:37
ISSN pri članku:2232-3317
DOI:10.4312/ala.13.1.35-52 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:144517891 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.03.2023
Število ogledov:765
Število prenosov:84
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Acta linguistica asiatica
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Založba Univerze v Ljubljani
ISSN:2232-3317
COBISS.SI-ID:255902464 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:bralno razumevanje, znanje jezika, bralne strategije, strategije spremljanja razumevanja, učenec japonščine kot tujega jezika, besedni pomeni

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P6-0243-2019
Naslov:Azijski jeziki in kulture

Financer:Drugi - Drug financer ali več financerjev
Številka projekta:FFPU-01-2020-3
Naslov:Aspects of contemporary Japanese language and culture

Financer:Drugi - Drug financer ali več financerjev
Naslov:Multifaceted elucidation of communication among L2 Japanese learners

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj