izpis_h1_title_alt

Medijsko načrtovanje spletnega oglaševanja : diplomsko delo
ID Peljhan, Ana (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/peljhan4246.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, informacijska tehnologija, Internet, planiranje, oglas, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Peljhan]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 45, 18 str.
PID:20.500.12556/RUL-14438 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:19473894 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1515
Število prenosov:152
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, electronic marketing, information technology, Internet, planning, advertisement, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj