izpis_h1_title_alt

Trženje s pomočjo spletnih iskalnikov glede na življenjski cikel blagovne znamke : diplomsko delo
ID Kristan, Uroš (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kristan4245.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, Internet, optimizacija, strategija trženja, blagovne znamke, življenjski ciklus
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Kristan]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 45, 6 str.
PID:20.500.12556/RUL-14437 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19473638 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1422
Število prenosov:208
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, electronic marketing, Internet, optimization, marketing strategy, trademarks, life cycle

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj