izpis_h1_title_alt

Vloga lutkovnih dejavnosti pri medsebojnih odnosih v skupini : diplomsko delo
ID Bešter, Špela (Avtor), ID Korošec, Helena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,82 MB)
MD5: FDEAA113B9E34A357E04EC9AD40F6CE5

Izvleček
V diplomskem delu sem raziskovala, kako lutkovne dejavnosti vplivajo na medsebojne odnose v skupini otrok. Spremljala sem odzivanje, doživljanje in čustvovanje otrok, zapisovala njihove izjave in tako proučevala interakcijo znotraj skupine po uvedbi različnih lutkovnih dejavnosti. V teoretičnem delu navajam bistvene skupne značilnosti razvoja otrok, pomen otroške igre in osnovne stopnje igre s poudarkom na sociodramski igri. Predstavljam pomen socialnega vedenja in izpostavljam tri dimenzije, ki vplivajo na otrokovo čustveno izražanje in odzivanje. Izpostavljam tudi bistvene značilnosti, ki jih razvija otrok ob igri z lutko, nadaljujem s področjem umetnosti v vrtcu, kjer odgovarjam na vprašanje »Zakaj sploh gledališče v vrtcu?«, ter razlagam pomen lutk in vrste le-teh. V zadnjem poglavju se podrobneje ustavim ob dramskih in lutkovnih dejavnostih ter komponentah, ki so potrebne oz. smiselne, ko načrtujemo lutkovno predstavo. Empirični del vsebuje predstavitev petnajstih dejavnosti, preko katerih sem v skupino od štiri do šest let starih otrok v treh tednih vpeljala ljubljenca skupine ježka Janka in z otroki načrtovala in izvedla dve lutkovni dejavnosti ter dramsko igro. Rezultati projekta so pokazali pozitivne vplive uporabe lutkovnih dejavnosti v naši skupini. Skupina je postala bolj sočutna, razmišljujoča, strpna in dojemljiva za nove ideje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:igra, socialno vedenje, umetnost, lutka, gledališče.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Bešter]
Leto izida:2023
Št. strani:63 str.
PID:20.500.12556/RUL-143687 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:136999427 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.01.2023
Število ogledov:484
Število prenosov:58
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Role of Puppetry Activities in Group Interactions
Izvleček:
Role of Puppet Activities in Interpersonal Relationships within a Group In this paper, I studied how puppet activities affect interpersonal relationships within a group of children. I observed their reactions, experience and emotional expression and noted down their statements, thus studying interaction within the group following the introduction of different puppet activities. In the theoretical part, I list basic common characteristics of children’s development, the importance of children’s play and basic levels of play, focusing on sociodramatic play. I present the importance of social behaviour and highlight three dimensions affecting children’s emotional expression and reaction. I also pinpoint basic characteristics that children develop when playing with a puppet and present the field of preschool art. I respond to the question addressing the role of the theatre in preschool and explain the importance of puppets and their types. In the last chapter, I detail drama and puppet activities as well as components that are necessary and reasonable when planning a puppet show. The empirical part presents 15 activities through which, in the course of three weeks, I introduced the beloved one of the group, Janko the hedgehog, into a group of four- to six-year-old children, and planned and performed, in cooperation with children, two puppet activities and a drama. The results of the project showed positive effects of the use of puppet activities in our group. The group became more compassionate, pensive, tolerant and receptive to new ideas.

Ključne besede:play, social behaviour, art, puppet, theatre.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj