izpis_h1_title_alt

Ghosting as a technologically assisted exit strategy on mobile dating apps
ID Šiša, Anamarija (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (272,59 KB)
MD5: 3D1380DED6DEF87BE2C911B84EA84F69
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite http://notebooks.drustvo-antropologov.si/Notebooks/article/view/516 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
This article examines the practice of “ghosting” on mobile dating apps. In the context of such apps, ghosting is the practice of unilaterally ending an interaction without explanation and avoiding any further communication with the potential partner. Findings from the qualitative analysis presented in this article are based on interviews with 26 dating app users from Ljubljana, Slovenia, and reveal that the use of the ghosting strategy on dating apps, even in the earliest stages of interaction between potential partners, enables the normalization of this strategy. This article examines ghosting as an uncertain practice enabled by the gamified nature of dating apps. It also explores how ghosting establishes a sense of control in the uncertain, gamified, and laborious environment of dating apps. Ghosting is, therefore, a practice that enables relegating the emotionally challenging workload of terminating a relationship or interaction to technology. Overall, by situating this study within a broader nexus between scholarship on media studies and dating apps, the results offer a new understanding of the connection between contemporary dating practices and the sociotechnical mechanisms enabling them.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:ghosting, dating apps, uncertainty, emotional labour
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 1-22
Številčenje:Vol. 28, no. 2
PID:20.500.12556/RUL-143654 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:392.4:004.9:621.395.44
ISSN pri članku:1408-032X
DOI:10.5281/zenodo.7497811 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:136366851 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.01.2023
Število ogledov:619
Število prenosov:96
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Anthropological notebooks
Skrajšan naslov:Anthropol. noteb.
Založnik:Društvo antropologov Slovenije = Slovene Anthropological Society
ISSN:1408-032X
COBISS.SI-ID:62755072 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Članek preučuje prakso izginjanja (ang. ghosting) pri mobilnih aplikacijah za zmenke. V kontekstu aplikacij za zmenke je ghosting praksa enostranskega prenehanja interakcije brez pojasnila in izogibanje nadaljnje komunikacije s potencialnim partnerjem ali partnerico. Ugotovitve kvalitativne analize, predstavljene v tem članku, temeljijo na intervjujih s 26 uporabniki aplikacij za zmenke v Ljubljani, Slovenija. Rezultati kažejo, da uporaba strategije izginjanja na aplikacijah za zmenke, tudi v najzgodnejših fazah interakcije med potencialnimi partnerji, omogoča normalizacijo te strategije. Članek preučuje izginjanje kot negotovo prakso, ki jo omogoča igrificirana narava aplikacij za zmenke. Raziskuje tudi, kako izginjanje vzpostavlja občutek nadzora v negotovem, igrificiranem in obremenjujočem okolju aplikacij za zmenke. Izginjanje je torej praksa, ki omogoča prenos čustveno zahtevnega bremena prekinitve razmerja ali interakcije na tehnologijo. Umestitev rezultatov te študije v kontekst medijskih študij in študij aplikacij za zmenke ponuja novo razumevanje povezave med sodobnimi praksami zmenkovanja in družbenotehničnimi mehanizmi, ki te prakse omogočajo.

Ključne besede:zmenki, mobilne aplikacije, igrifikacija, medosebno komuniciranje, Slovenija izginjanje, aplikacije za zmenke, negotovost, čustveno delo

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Program financ.:Young researchers

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj