izpis_h1_title_alt

Trženjsko komuniciranje preko družbenih medijev : diplomsko delo
ID Goneli, Jernej (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/goneli4183.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, socialne mreže, informacijska tehnologija, Internet, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Goneli]
Leto izida:2010
Št. strani:2, 51, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-14327 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19353062 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1498
Število prenosov:340
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, social network, information technology, Internet, purchasing, decision making, consumer behaviour

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj