izpis_h1_title_alt

The impact of remote teaching on student learning and engagement at the University of Ljubljana : master's thesis
ID Sabbadin, Joan (Avtor), ID Pavasović Trošt, Tamara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/sabbadin4837-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:university education, learning, distance learning, efficiency, knowledge, case study, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Sabbadin]
Leto izida:2022
Št. strani:III, 53, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-143210 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378
COBISS.SI-ID:132384515 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.01.2023
Število ogledov:517
Število prenosov:64
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv poučevanja na daljavo na učenje in vključevanje študentov Univerze v Ljubljani
Ključne besede:visoko šolstvo, izobraževanje, študij na daljavo, efektivnost, znanje, case study, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj