izpis_h1_title_alt

Vpliv povratnih informacij in njihovega toka na kreativne delavce v oglaševalskih agencijah : magistrsko delo
ID Štangelj, Patricija (Avtor), ID Škerlavaj, Miha (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/stangelj4754-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglaševanje, oglas, ustvarjalnost, informacije, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Štangelj]
Leto izida:2022
Št. strani:III, 90, 79 str.
PID:20.500.12556/RUL-143121 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:128078851 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.01.2023
Število ogledov:310
Število prenosov:18
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of feedback and feedback flow on creative workers in advertising agencies
Ključne besede:marketing, advertising, advertisment, creativity, information, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj