izpis_h1_title_alt

Analiza nakupnega vedenja potrošnikov vina : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Markočič, Lea (Avtor), ID Hvalič Erzetič, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/markocic2077.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:potrošnik, vedenje potrošnikov, vinogradništvo, raziskave
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Markočič]
Leto izida:2022
Št. strani:II, 22, 2 str.
PID:20.500.12556/RUL-143103 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:127239427 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.02.2023
Število ogledov:700
Število prenosov:45
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of the purchasing behavior of wine consumers
Ključne besede:consumer, consumer behaviour, viticulture, research

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj