Podrobno

Analysing portfolios of high-tech and low-tech stocks using a modified Carhart model : master's thesis
ID Gorjup, Bor (Avtor), ID Ahčan, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/gorjup4720-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:capital market, investments, shares, assets, valuations, models, yield, profit, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Gorjup]
Leto izida:2022
Št. strani:III, 53, 1 str.
PID:20.500.12556/RUL-143034 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:336.76336.76
COBISS.SI-ID:123299843 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.02.2023
Število ogledov:717
Število prenosov:99
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
GORJUP, Bor, 2022, Analysing portfolios of high-tech and low-tech stocks using a modified Carhart model : master’s thesis [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : B. Gorjup. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/gorjup4720-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Analiza portfeljev visoko in nizko tehnoloških delnic z uporabo spremenjenega Carhartovega modela
Ključne besede:trg kapitala, investicije, delnice, sredstva, vrednotenje, modeli, donos, dobiček, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Soustvarjanje vrednosti znamke in vključenost porabnikov na spletnih družbenih omrežjih
  2. Vpliv stališč, preteklih nakupnih izkušenj in zaznane vrednosti o družbeni odgovornosti podjetja na nakupno namero
  3. Moč vplivnežev na stališče do blagovne znamke in nakupno namero
  4. Marketing luksuznih blagovnih znamk na Instagramu
  5. Sodelovanje vplivnežev z več znamkami
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vpliv družbenih medijev na proces odločanja potrošnika
  2. Vpliv socialnih omrežij na oskrbovalne verige
  3. Oglaševanje zasebnih zobnih ordinacij na družbenih omrežjih
  4. Zavedanje mladostnikov glede nevarnosti spletnega socialnega inženiringa

Nazaj