izpis_h1_title_alt

Vpliv trženjskega placebo učinka na zaznavo učinkovitosti kozmetičnega izdelka : magistrsko delo
ID Račić, Aleksandra (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/racic4604-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, kozmetika, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, embalaža, odločanje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Račić]
Leto izida:2022
Št. strani:66, 38 str.
PID:20.500.12556/RUL-143007 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:120381699 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2023
Število ogledov:407
Število prenosov:94
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of the marketing placebo effect on perception of the effectiveness of a cosmetic product
Ključne besede:marketing, cosmetics, consumer behaviour, consumer psychology, packaging, decision making, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj